Helmond Sport eerste club met flexibele business seats

Het nieuwe netwerken: flexplekken op de tribune

Helmond Sport komt als eerste club in Nederland met een geheel nieuwe manier van netwerken. Vanaf komend seizoen introduceert de club namelijk een Flexpakket voor haar partners. Het unieke aan dit pakket is dat afnemers zelf kunnen kiezen hoe zij hun plaatsen in gaan zetten en daarnaast volwaardig lid zijn van de Business Club. Met het Flexpakket richt Helmond Sport zich voornamelijk op nieuwe partners, maar ook huidige partners krijgen de mogelijkheid om gebruik te maken van het Flexpakket.

Met het Flexpakket biedt Helmond Sport haar partners meer mogelijkheden tot netwerken rondom haar thuiswedstrijden. Door de invoer van het Flexpakket zitten Business Clubleden niet meer vast aan twee plaatsen voor een geheel seizoen, maar kiezen zij gedurende het seizoen zelf hoe zij de Flexplekken in willen zetten. Het minimum aantal af te nemen plekken is 38 per seizoen, wat neerkomt op gemiddeld twee stoelen per thuiswedstrijd.

Netwerken anno 2017 Met het Flexpakket speelt Helmond Sport in op het netwerken anno 2017. “We leven in een tijd met drukke agenda’s, waarin niet altijd ruimte is om iedere thuiswedstrijd te bezoeken. Helmond Sport biedt haar partners daarom de gelegenheid om flexibel stoelen af te nemen. Op die manier betalen zij niet onnodig voor stoelen die leeg blijven, en kiezen zij zelf welke wedstrijd ze bezoeken en wie zij daarvoor uitnodigen”, legt commercieel manager Antoine Beije uit.

Volwaardig lidmaatschap Business Club Wat het Flexpakket van Helmond Sport uniek maakt, is dat Flexpartners volwaardig lid worden van de Business Club. Dat wil zeggen dat zij deel mogen nemen aan alle activiteiten op de Business Club-kalender. Waaronder diverse gastsprekers, bezoeken aan bedrijven en leuke activiteiten buiten het voetbal om. Met het Flexpakket krijgen partners volwaardig toegang tot het uitgebreide zakennetwerk van Helmond Sport.

Helmond Sport voorloper in de voetbalwereld De introductie van het Flexpakket maakt Helmond Sport een voorloper in het betaalde voetbal, ook de Jupiler League organisatie is positief over deze stap. “Het is mooi te zien hoe Helmond Sport voorop durft te lopen met de inzet van het Flexpakket. De club laat zien zich te ontwikkelen en mee te groeien met haar partners. Partners die ondanks steeds drukker wordende agenda’s nog steeds volwaardig willen, en met het Flexpakket kunnen, blijven genieten van een mooie en sfeervolle avond Helmond Sport”, aldus algemeen directeur van de Jupiler League, Marc Boele.

Helmondse bedrijven positief Een van de nieuwe partners die gebruik gaat maken van het Flexpakket is Stappert/Noxon: “Wij zijn niet in de gelegenheid om iedere thuiswedstrijd van Helmond Sport aanwezig te zijn maar het heeft wel meerwaarde om lid te zijn. Als Helmonds bedrijf is het niet alleen zakelijk interessant om naar Helmond Sport te gaan, het lidmaatschap heeft daarnaast ook een maatschappelijk functie”, legt directeur Mark Dankers zijn keuze voor het Flexpakket uit.

Ook Tigro gaat vanaf komend seizoen gebruik maken van het Flexpakket. Een keuze die goed past bij het bedrijf, is eigenaar Tim van Esdonk van mening: ”Tigro kiest voor het Helmond Sport Flexpakket omdat het past bij onze bedrijfsfilosofie: flexibel, op maat en doeltreffend.” Kijk voor meer informatie op: http://www.helmondsport.nl/business/sponsor-worden/flexplekken